poniedziałek, 14 maja 2018

Moje zakupy z ALLEPAZNOKCIE

Witajcie niedawno pisałam Wam o moim zamówieniu.

      Od jakiegoś czasu robię sobie hybrydy na paznokciach sama w domu ponieważ lakier dużo dłużej się utrzymuje niż tradycyjny manicure. Ostatnio popsuła mi się lampa do utwardzania i szukałam dostępnej stacjonarnie jednak niestety ceny powalały z nóg. Kiedyś już zamawiałam ze strony ALLEPAZNOKCIE, byłam bardzo zadowolona i postanowiłam zobaczyć jakie posiadają lampy. Kupiłam w promocyjnej cenie i to nie byle jaką lampę bo z automatycznym włącznikiem czasu i do tego ma czujnik ruchu. Dodatkowo ma wbudowaną suszarkę, jest kolorowa i jest dość mocna bo ma 36W. Paznokcie super się utwardzają i jestem bardzo z niej zadowolona.
Lampa kosztuje 69,90 i możecie kupić ją TU.


Dodatkowo zamówiłam bezpyłowe waciki oraz ozdoby do paznokci w super cenach. Uważam że sklep oferuje dobry asortyment w przystępnej cenie i na pewno jeszcze tu wrócę po zakupy. Poniżej możecie zobaczyć efekty jakie uzyskałam;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)