piątek, 9 lutego 2018

Lekko, łatwo i przyjemnie. Poradnik bosko zainspirowanego życia. ZDROWE PODEJŚCIE.

  Lekko, łatwo i przyjemnie, ale czy tak może być w codziennym życiu? Nikt z nas chyba w to nie wierzy, ale dzięki pewnej książce poznacie pewne wskazówki żeby żyło się nam lepiej dzięki ZDROWEPODEJSCIE.PL.
format:
20.6x14.3
rok wydania:

2018

liczba stron:
328
 Książka kosztuje 29,64 i dostępna jest TU.

      Od samego początku książka mnie zaciekawiła. Na samym początku mamy czytelny spis treści, a książka napisana prosto co przekłada się na jej czytanie i zrozumienie. 
Nie każdy zdaje sobie sprawę, że nasze życie i samopoczucie zawdzięczamy jedynie nam samym. Co zrobić gdy nasze życie nas nie satysfakcjonuje i czujemy się nieszczęśliwi, mamy doła i uważamy że tak po prostu musi być bo na nic innego nie zasługujemy. Jesteśmy też związani przeszłością, która nie zawsze jest dla nas spokojna i pomyślna, ale również przynosi złe wspomnienia. Powoduje to najprościej mówiąc wracanie do przeszłości i brak chęci cieszenia się z chwili obecnej. Ja też czasami tak mam.

Ja mam dzięki tej książki poczucie, że jednak ja tylko odpowiadam za swoje życie i to co w nim się dzieje. Nasze ciało musi osiągnąć harmonię i każdy z nas musi sobie uświadomić, że wiele elementów naszego codziennego egzystowania wpływa na życie. Należy odpowiednio się odżywiać i pozytywnie myśleć. Dodatkowo w książce zawarte są cenne informacje jak zrzucić więzy przeszłości i uwolnić od poczucia winy. Tu zawarte są informacje jak korzystać z astrologii, EFT i interpretować sny.


    Jest tu wiele ciekawych informacji oraz motywacji dla nas. Super książka dla każdego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)