poniedziałek, 5 lutego 2018

Gazetka Wissper z dodatkiem dla każdej małej miłośniczki przygód od MEDIA SERVICE ZAWADA

Kiedyś już pisałam że gazetka edukacyjna z prezentem jest bardzo pomocna i zaszczepia w dziecku ciekawość bo oprócz gadżetu od ulubionego bohatera jest również gazetka. Moja córka bardzo lubi Wissper i znalazła coś ciekawego  dzięki MSZ MEDIA SERVICE ZAWADA.
Gazetka pt. "Wissper. Magazyn".
Objętość: 24 strony
Format: 215 x 298 mm 
Gazetka zawiera przygody Wissper. Jest tu wiele ciekawostek dla dziewczynki. Mojej córce szczególnie spodobały się różnego rodzaju zabawy, labirynty i łamigłówki, które się tu znajdują. Dziecko ćwiczy zdolności manualne i pamięć. Dodatkowo jest torebeczka Wissper, która bardzo się spodobała.  Super pomysł na zabawę i naukę. Cena nie jest wygórowana bo gazetka z prezentem kosztuje 9,99.
 A w następnym numerze będą dostępne stetoskop Wissper, a moja córa już nie może się doczekać.
Książeczki dostępne na stronie ksiazeczkibajeczki.pl

1 komentarz:

  1. Warto budzić w dziecku zainteresowania. Ja mimo wszystko staram się zachęcać dzieci do książek czy łamigłówek nie związanych z bajkami oglądanymi w telewizji by nie pobudzać w nich podatności na sugestię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;)