piątek, 30 października 2020

Choroby autoimmunologiczne. Objawy, wskazówki, diety WYDAWNICTWO PUBLICAT

    Choroby towarzyszą w codziennym życiu wielu ludziom. Książka, która do mnie dotarła "Choroby autoimmunologiczne. Objawy, wskazówki, diety" WYDAWNICTWO PUBLICAT.
Autor: Paulina Ihnatowicz, Emilia Ptak, Natalia Czekalska
Wydawnictwo: Publicat
Cena okładkowa: 34.90
Kategoria: Poradniki
Format: 233x152mm
Liczba stron: 176
Okładka: Oprawa miękka - broszurowa
Premiera: 29.07.2020
Książka kosztuje około 26zł.
    Książka od razu mi się spodobała. Jest to poradnik dla osób którzy posiadają różnorodne choroby autoimmunologiczne. Niestety wiele osób żyje z takimi chorobami nie wiedząc o tym. Wielokrotnie czując się źle nie wiemy co nam dolega i szukamy przyczyny, a może to być jedna z chorób autoimmunologicznych. Jest to naprawdę świetna książka.
       Jest to propozycja napisana przez dietetyczkę kliniczną, która pomoże ustabilizować i uzyskać stan remisji choroby.
Odpowiada na pytania:
- Czym są choroby autoimmunologiczne?
- Jakie są ich przyczyny i objawy?
- Jakie badania warto wykonać, chorując lub podejrzewając u siebie takie schorzenie?
- Jak wspomagać powrót do zdrowia?
- Jaką dietę i suplementację warto stosować?
- Czy gluten naprawdę szkodzi?
- Jaki wpływ na chorobę autoimmunologiczną mają jelita?
- Jaka aktywność fizyczna jest zalecana dla osób chorych?
   Ja niestety mam niezdiagnozowaną chorobę autoimmunologiczną, natomiast wiem jak złe samopoczucie i niektóre dolegliwości czasami mi się nasilają. Dlatego ta książka jestem dla mnie bardzo ciekawa, zawiera wiele informacji przydatnych dla mnie i wiem już jak mam sobie pomóc. Dlatego polecam tą książkę.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)