czwartek, 19 grudnia 2019

Hybrydowe paznokcie się jak niebo NC NAILS COMPANY

Odpowiedni lakier oprócz bazy jak dla mnie jest podstawową sprawą. Dziś o moich faworytach, a mianowicie lakierach oraz pyłku NC NAILS COMPANY.

Do stylizacji wykorzystałam dwa lakiery Lazurite i Glam Azuryt.
Ten lakier ma mieniące drobinki i piękny odcień głębokiego granatu.
Lazuryt jako kamień mądrości jest odpowiedzialny za naszą wewnętrzną równowagę. Popiera idealizm i ułatwia pracę z innymi ludźmi. Energia tego minerału chroni przed złem, urokiem i negatywnym wpływem nieprzyjaznych osób. Lazuryt jest wyśmienitym kamieniem do medytacji, prowadzi nas do naszego wnętrza i przynosi stamtąd inspiracje, a także siłę wiary i dobroć. Lazurite to granatowa hybryda z drobinkami mniejszymi od ziaren piasku. Ledwo zauważalne drobinki nadają niesamowity efekt.
Lakier o pojemności 6ml kosztuje 29,90 i można kupić go TU.
      Drugim lakierem w którym się zakochałam jest Glam Flakes Azuryt.
Magia zaklęta w hybrydzie! Najnowsza kolekcja transparentnych lakierów hybrydowych z efektem grubego brokatu. Uzyskaj efekt mieniącej się gwiazdy nakładając produkt na płytkę paznokcia. 
Lakier o pojemności 6ml kosztuje 29,90 i można kupić go TU.
Ten lakier ma piękne drobinki które mienią się jak tysiące gwiazd.
  Dopełnieniem jest pyłek Chameleon no. 5, który daje efekt lustra.
Niesamowity pyłek o pięknym efekcie kameleona. Kilka  prostych kroków do stworzenia niepowtarzalnej  stylizacji. 
Pyłek kosztuje 12,50 i można kupić go TU.
    Otóż na samą bazę, którą utwardzałam 60s, a mam ją również z Nc NAILS COMPANY i jestem bardzo z niej zadowolona.

  Następnie nałożyłam lakier (dwie warstwy Lazurite), po czy nałożyłam jedną warstwę na dwóch paznokciach, a na jednym paznokciu musnęłam tylko lakierem Glam Flakes Azuryt. W jednego paznokcia wtarłam pyłek.








   Lakiery marki NC Nails Company to produkt profesjonalny, dzięki któremu Twoje klientki poczują się wyjątkowe. Zawsze jesteśmy o krok przed innymi wprowadzając najmodniejsze kolory sezonu. Czasem jesteśmy niepokorni i lubimy wyzwania dlatego w naszej kolekcji znajdziesz kolory niedostępne jeszcze nigdzie indziej.
Manicure hybrydowy stał się topowym zabiegiem w salonach kosmetycznych i jest tzw. kropką na i dla podkreślenia piękna kobiecej dłoni. Lakiery marki NC Nails Company są w pełni bezpiecznie nie powodują alergii a przy odpowiednim stosowaniu nie niszczą naturalnej płytki. Produkt usuwamy removerem lub specjalnymi frezami do manicure hybrydowego.
     Lakiery są zamknięte w eleganckiej, szklanej buteleczce z napisem dotyczącym koloru. Pędzelek odpowiednio wyprofilowany i to właśnie dzięki niemu precyzyjnie nałożymy lakier. Ma odpowiednią konsystencję, która rewelacyjnie się utwardza zarówno w lampie UV jak i LED. Paznokcie u mnie pozostały trwałe jak po pierwszym malowaniu i nawet teraz nie widać zmiany koloru czy jakichkolwiek odprysków.Firma proponuje nam szeroki wachlarz kolorystyczny, który podoba się nawet bardzo wybrednym klientką. Możemy również kupić inne produkty do stylizacji paznokci oraz różne urządzenia. Dla mnie lakier trafił w 10 i jestem bardzo zadowolona.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)