wtorek, 26 marca 2024

Moje pierwsze kolory. Akademia Mądrego Dziecka. Moje pierwsze. HARPER KIDS 🎨🎨🎨🎨

    Jak w prosty sposób nauczyć dziecko kolorów? Właśnie z pomocą przychodzi książka WYDAWNICTWA HARPER KIDS.
    W serii ukazały się również: Mój pierwszy zegar, Moje pierwsze zadania przedszkolaka oraz Moje pierwsze zwierzęta.
Ilustrator Becky Down
Kategoria Przedszkolak 3+
Liczba stron 10
Wysokość 255
Przeznaczenie Książki do zabawy
Szerokość 216
Ilustracje Kolorowe
Oprawa kartonowe
Strony Kartonowe zaokrąglone rogi
Tytuł oryginalny My first colour
Tłumacz Katarzyna Grzyb
Data premiery 2024-03-27
Książkę można kupić TU.
     Książeczka idealna do nauki kolorów. Jest kolorowa, ma twarde strony i koło z kolorami. W książce mamy kolorowe koło, dziecko musi zakręcić strzałką i wybrać kolor. Potem należy znaleźć zakładkę w takim kolorze. Każda strona poświęcona jest jednemu kolorowi: czerwony, żółty, pomarańczowy, zielony, niebieski, fioletowy, różowy, brązowy oraz czarny i biały. To nie tylko zabawa ale i nauka, która uczy dzieci godzin oraz spostrzegawczości. Grafika zachęca do nauki a przyjaciele w przyjazny sposób przekazują wiedzę. Polecamy książkę bo wiadomo nic tak nie uczy jak zabawa a tu właśnie jest idealny tego przykład.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)