środa, 4 października 2023

Goli się bosko. Delikatny mus mycia i depilacji ciała. LAQ.

   Czy słyszeliście już o musie do mycia i depilacji? Ja pierwszy raz się spotkałam i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Mam przyjemność używać naturalnego musu do mycia i depilacji ciała o zapachu niezapominajki marki LAQ.

SKŁAD:
Glycerin, Aqua, Sorbitol, Sodium Lauroyl Isethionate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Isoamyl Laurate, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Lactobacillus Ferment Lysate, Bifida Ferment Lysate, Lactococcus Ferment Lysate, Borago Officinalis Seed Oil, Myosotis Sylvatica Flower/Leaf/Stem Extract, Oryza Sativa Extract, Levulinic Acid, 1,2-Hexanediol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum, CI 60730.

Mus kosztuje 25zł i można nabyć go TU.
   Zaznaczę, że pierwszy raz spotkałam się z takim musem.  Jest zamknięta w słoiczku o kolorze lawendowo niebieskim. Jest to delikatna pianka, która łączy w sobie właściwości żelu pod prysznic z pianką do golenia. Jednak to nie wszystko bo może zastąpić szampon. Jeden mus a ile możliwości. W składzie ma łagodne substancje, które dodatkowo naszą skórę nawilżą. Zapach jest cudowny. Ponadto nie wiele go trzeba bo jest bardzo wydajny. Zawiera takie składniki jak: ekstrakt z niezapominajki, olej z ogórecznika, pantenol, sok z aloesu, ekstrakt z ryżu. Świetny produkt o szerokim zastosowaniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)