sobota, 27 sierpnia 2022

"Na swoim miejscu. Przewodnik po organizacji domu, szafy i życia recenzja" książki ZNAK

   Czy lubicie porządek w domu? Ja uwielbiam porządek i się go trzymam. Dlatego byłam tak ciekawa książki "Na swoim miejscu. Przewodnik po organizacji domu, szafy i życia" WYDAWNICTWA ZNAK.

Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: Pierwsze
Liczba stron: 256
Wydawnictwo: Znak literanova
Format: 165x234mm
Cena katalogowa: 54,99 zł
Tłumaczenie: Dorota Malina
Rok wydania: 2022
Książka kosztuje 24,75 i można ją kupić TU.
    Clea Shearer i Joanna Teplin to przyjaciółki i partnerki biznesowe – połączyły je wspólna pasja oraz miłość do pięknych przedmiotów i etykiet organizacyjnych. Twórczynie The Home Edit, programu organizacji przestrzeni, który koncentruje się na kategoryzacji i sposobach przechowywania. Ich autorski system porządkowania, organizacji i stylizacji wnętrz pozwala połączyć funkcjonalność z estetyką. Do każdego pomieszczenia podchodzą indywidualnie, z dbałością o detale i komfort właścicieli. Shearer i Teplin pomogły w organizacji domu m.in. Reese Witherspoon, Khloé Kardashian i Evie Longorii oraz tysiącom fanów programu Zrób porządek z The Home Edit dostępnego na platformie Netflix.
   Po zobaczeniu tej książki od razu zauważyłam, że jest jedną z tych pozycji, która przyciąga wzrok. Jest ona bardzo dobrze wydana ponieważ posiada duże zdjęcia, przejrzystą czcionkę, czytelny spis treści i wiele ciekawostek.
   Ja wiele rzeczy mam uporządkowanych po swojemu, ale ta książka pokazała mi wiele możliwości o których nie miałam pojęcia. Jak zorganizować przestrzeń dla wszystkich rzeczy które posiadamy? Ne musimy remontować domu, czy wydawać bajońskich sum wystarczy dobra organizacja i właśnie pomysły z tego poradnika.
    Nawet niewielkim kosztem możesz stworzyć przestrzeń, która będzie nie tylko cieszyć oczy i zachwycać czystością, ale przede wszystkim taką, w której będzie ci znacznie łatwiej utrzymać porządek. Wszystko dzięki temu, że każda rzecz będzie na swoim miejscu.
   Przewodnik to strzał w dziesiątkę w domowej biblioteczce jak i na prezent. jest tu bardzo dużo inspiracji i ciekawych rozwiązań, które możne stosować w życiu codziennym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)