czwartek, 1 kwietnia 2021

Muminki. Bardzo ważne sprawy. Moja pierwsza biblioteczka recenzja książeczek HARPER KIDS

 "Muminki. Bardzo ważne sprawy. Moja pierwsza biblioteczka." to zestaw czterech książeczek z przygodami Muminków wydane nakładem WYDAWNICTWA HARPER KIDS.

   „Muminki. Bardzo ważne sprawy. Moja pierwsza biblioteczka” to 4 wdzięczne kartonowe książeczki w pięknym etui.
Wydanie: 2021
Seria/cykl: MOJA PIERWSZA BIBLIOTECZKA, MUMINKI
Autor: zbiorowe opracowanie
Tłumacz: Beata Żmichowska
Typ oprawy: kartonowa
Data premiery: 24.03.2021
Książeczki kosztują 24,49 i można nabyć je TU.
🌷🌷🌷💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
Pierwsza książeczka to "Pory roku. Muminki i Mała Mi."
    Książeczka kolorowa i mająca lakierowane twarde zaokrąglone strony, które idealnie sprawdzą się przy dziecku. Ta książeczka obrazuje pory roku. W sposób przyjemny i ciekawy dzieci zapoznają się z porami roku dzięki Muminkom.
      🌷🌷🌷💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
  Druga książeczka to "Muminki i Mała Mi. Emocje."
  Książeczka kolorowa i mająca lakierowane twarde zaokrąglone strony, które idealnie sprawdzą się przy dziecku. Ta książeczka obrazuje emocje. W sposób przyjemny i ciekawy dzieci zapoznają się z emocjami jakie mogą przeżyć i jakie im towarzyszą dzięki Muminkom.
        🌷🌷🌷💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
  Trzecia książeczka to "Muminki i Mała Mi. Kolory."
     Książeczka kolorowa i mająca lakierowane twarde zaokrąglone strony, które idealnie sprawdzą się przy dziecku. Ta książeczka pokazuje świat kolorów. W sposób przyjemny i ciekawy dzieci zapoznają się z kolorami dzięki Muminkom.
    🌷🌷🌷💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
  Czwarta książeczka to "Muminki i Mała Mi. Rodzina i przyjaciele."
    Książeczka kolorowa i mająca lakierowane twarde zaokrąglone strony, które idealnie sprawdzą się przy dziecku. Ta książeczka pokazuje przyjaciół w świecie Muminków. W sposób przyjemny i ciekawy dzieci zapoznają się przyjaciółmi w Dolinie Muminków.

  Cztery książeczki z których stworzyć jedną całość. Świetna zabawa i nauka w jednym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)