poniedzia艂ek, 25 stycznia 2021

艢wierszczyk recenzja gazetki. NOWA ERA 馃馃馃馃馃馃馃

    艢wierszczyk ma ju偶  ponad 75 lat. Ja mam o wiele mniej ale pami臋tam go z dzieci艅stwa i ile u艣miechu mi dawa艂. NOWA ERA wyda艂a 艣wietny numer pisma kt贸re jest w pami臋ci r贸wnie偶 naszych babci i prababci.
Tytu艂 magazyn dla dzieci - "艢wierszczyk"
Wydawca - Nowa Era
Rodzaj oprawy - Zeszyt
Data wydania - 1 sty 2021
Liczba stron - 48
Format - 205x275
Magazyn kosztuje 8,91 i mo偶na naby膰 go TU.
Je偶eli pami臋tacie gazetki zapraszam r贸wnie偶 na stron臋 FACEBOOKA 艢WIERSZCZYKA.
     Gazetk臋 pami臋tam z dawien dawna. By艂o tam wiele ciekawostek, kt贸re uwielbia艂a, a wydania by艂y nape艂nione nieokre艣lonym ciep艂em. Dzisiejszy "艢wierszczyk" ma ju偶 inne znaczenie, ale przypomina te dawne wydania co mnie niesamowicie cieszy i mog臋 wr贸ci膰 do m艂odych lat, ale r贸wnie偶 moje dzieci mog膮 pozna膰 t膮 magi臋 kt贸ra kiedy艣 panowa艂a.
    Nowy rok, nowy numer ale te same przekazywane warto艣ci. Dzieci spotkaj膮 tu nadal kotka Mamrotka, oraz idealna gra dla dzieci "Cztery pory roku". 
      Gazetka rewelacyjna i przypomina mi m艂ode czasy a dodatkowo dla dzieci jest tu 艣wietna gra piracka kt贸ra umili codzienne dni. Polecamy.



2 komentarze:

  1. Pami臋tam to czasopismo, nadal swietna gazetka dla naszych milusi艅skich 馃憣馃憣

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam 艢wierszczyk i pami臋tam go z dzieci臋cych lat. Ach ten czas leci.

      Usu艅

Dzi臋kuje za komentarz ;)