"Etykieta Biznesu czyli międzynarodowy język kurtuazji" to książka, która pomoże nam poznać tajniki jak zachowywać się podczas różnych sytuacji biznesowych.
"W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej Etykieta biznesu jest instrukcją do równej gry".
O autorce:
Dr Irena Kamińska-Radomska – wykładowca i trener; założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w Waszyngtonie pod okiem uznanych ekspertów, m.in. u Jonathana Mollera – szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła kilkadziesiąt tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code’u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych. Autorka i współautorka kilkuset artykułów oraz pięciu książek.
Gość/ekspert TVN, TVN24, TVN24 BiS, TVP1, TVP2, TVP INFO, Polsat News, RMF FM, radiowej Trójki, Radia RDC, Programu I Polskiego Radia, Polskiego Radia 24, Polskiego Radia 1030 Chicago. Mentorka w cyklicznym programie TVN Projekt Lady. Prowadzi zajęcia z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu dyplomatycznego dla studentów z całego świata.
Ilość stron: 212Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Format: 145 x 220
Cena: 39,90
Data wydania: 27.08.2020 r.
W dzisiejszych czasach jest wiadomo że biznes to nie tylko pieniądze, ale również cała otoczka związana z nim. To nie tylko pieniądze ale również zachowanie, ubiór i maniery, które jeżeli nie będą stosowane mogą przynieść ujemne skutki. Interesy to pieniądze a pieniądze napędza biznes. Jednak bez etykiety biznesowych nie odniesiemy sukcesu. W większości w biznesie obowiązuje prawo jak Cię widzą tak Cię piszą i jednocześnie to samo obowiązuje zachowanie.
Ta książka pomoże nam zrozumieć jak działa biznes i jak musimy się zachowywać aby odnieść sukces. Co możemy zyskać najważniejsze szacunek i poważanie wśród klientów biznesowych. A to powoduje zarabianie większych pieniędzy oraz zdobywanie wyższych pozycji.
Książka została podzielona na 4 rozdziały. W pierwszej części znajdziemy komunikację w biznesie, w drugiej części zasadach precendacji, trzecia część to wizerunek biznesowy, a czwarta to zasady spotkań biznesowych.
Tak więc każdy w książce znajdzie coś dla siebie, a dodatkowo napisane swobodnie, a język dotrze do każdego. Więc jeżeli chcecie być rekinami biznesu ta książka na pewno pomoże zdobyć sukces .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuje za komentarz ;)