niedziela, 8 listopada 2020

Sól borowinowa BINGOSPA z kwasem hialuronowym do kąpieli solankowych, okładów i peelingu.

   Niestety nasze ciało z wiekiem się zmienia i musimy o nie dbać. Dlatego dziś o soli  borowinowa BINGOSPA z kwasem hialuronowym do kąpieli solankowych, okładów i peelingu od BINGO SPA.

      Borowina to nie tylko doskonały i sprawdzony środek na bóle stawów, reumatyzm czy choroby układu ruchu. Dzięki wyjątkowym składnikom, jak fitohormony, enzymy, aminokwasy, kwasy huminowe i pektyny, oraz biopierwiastki: magnez, potas, sód, żelazo i wapń, jest również kosmetykiem o szerokim działaniu pielęgnacyjnym.
     Kwasy huminowe działają bakteriobójczo, ściągająco i przeciwzapalnie oraz stymulują procesy immunologiczne. Bituminy dostarczają związków o budowie zbliżonej do estrogenów i o podobnym do nich działaniu. Aminokwasy wspomagają naturalny czynnik nawilżający NMF - który odpowiada za prawidłowy poziom nawilżenia skóry.
Zawarte w borowinie polifenole to naturalne antyoksydanty - neutralizują działanie wolnych rodników, które są odpowiedzialne za przedwczesne starzenie się skóry. W trakcie kąpieli w borowinowej soli BingoSpa zachodzi proces oczyszczania się skóry, dzięki czemu dochodzi do głębokiej penetracji substancji aktywnych w głąb skóry.

Sól borowinowa kosztuje 19,99 i można ją kupić TU.
      Według mnie sól borowinowa jest rewelacyjna. Ma delikatne drobinki, które ja również stosowałam do okładów i peelingów. Ma ciemno piaskowy koloro i dosyć intensywny zapach. Po stosowaniu go 2 razy w ciągu tygodnia zauważyłam zmiany mojej skóry na lepsze. Kolor zdecydowanie się poprawił a do tego skóra stała się gładsza i bardziej jędrna. Do tego cellulit trochę się zmniejszył więc jestem bardzo zadowolona. Wszechstronne działanie borowiny wspiera kwas hialuronowy, który odpowiada za prawidłowe nawilżenie i ujędrnienie skóry.
    Polecam sól bo jest rewelacyjna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)