czwartek, 18 czerwca 2020

Moja pierwsza książka o kolorach HARPER KIDS

   Niedawno dotarła do mnie książeczka dla najmłodszych dzieci od HARPER KIDS.


 Książeczka kosztuje 24,74 i można ją kupić TU.
     Seria składa się z pięciu tytułów: „Moja pierwsza książka o kolorach”, „Moje pierwsze 100 słów”, „Moje pierwsze 100 pojazdów”, „Moje pierwsze 100 słów na wsi”, „Moje pierwsze 100 zwierząt”. Każda z książek ma kartonowe strony i mnóstwo otwieranych okienek.
    Książka ma twardą oprawę z twardymi i bardzo kolorowymi obrazkami. Dzięki tej książeczce dzieci poznają kolory, ale również zwierzątka, owoce i rzeczy. Pozwalają dziecku na rozwój poprzez dotyk czy odkrywanie co znajduje się w okienkach oraz dzięki dużym literką będą kojarzyć literki. Super rozwiązanie i HARPER KIDS spisał się na medal.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)