środa, 22 kwietnia 2020

Biotebal serum wzmacniające paznokcie nawet po hybrydzie

  Jak wzmocnić płytkę paznokci? Ja często nosze hybrydę jednak po jej zdjęciu paznokcie nie są w najlepszej formie dlatego warto używać dobrej jakości serum. Dziś przedstawię Wam mojego faworyta. #mojekwc #klubrecenzentki @wizazpl @kosmetykwszechczasow


Substancje aktywneHydroksypropylochitosan, MSM, skrzyp polny, biotyna
DziałanieWzmacnia, odbudowuje, chroni
StosowanieRaz dziennie, najlepiej na noc
Pojemność6,6 ml
Cena to około 20zł.
   Serum znajduje się w szklanej buteleczce z pędzelkiem dzięki czemu jest łatwe do naniesienia na płytkę paznokcia. Jest również kartonowe opakowanie na którym czytelnie jest wszystko opisane. 
    Stosowałam serum systematycznie codziennie na wieczór. 
Jakie są plusy i co zauważyłam:
-🌺 łatwa aplikacja serum,
-🌺 nawilża paznokcie,
-🌺 tworzy ochronną powłokę,
-🌺 paznokcie stały się mniej łamliwe,
-🌺 paznokcie są twardsze,
-🌺 paznokcie szybciej rosną,
-🌺 bardzo wydajny.
    To serum tak naprawdę ma same zalety nie znalazłam niczego na minus. Serum dobrze nawilża i odżywia płytkę paznokcia jednocześnie pozostawia warstwę ochronną i błysk na paznokciu. Co najważniejsze na rezultaty nie musicie długo czekać ponieważ ja je zauważyła już po 7 dniach stosowania. Cena również jest przyzwoita więc polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)