niedziela, 10 listopada 2019

Odjechane przepisy na (nie)jadalne potrawy Gumball EDIPRESSEKIDS

  Jak niejadkowi przygotować potrawy aby z chęcią zjadł? Otóż książka którą proponuje WYDAWNICTWO EDIPRESSEKIDS.

Format: 225 x 255 mm
Liczba stron: 104
Oprawa: twarda
Cena: 29,99 zł
Data premiery: 30.10.2019
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: Edipresse Polska
Książkę możecie kupić na stronie hitsaloniku klikając TU.
  Książka od początku wydała mi się bardzo ciekawa ponieważ ma piękną oprawę graficzną i ma ulubione postacie mojego syna. Jest ona podzielona na 4 rozdziały: śniadanie, obiad, kolacje i desery. Co jest najfajniejsze stopień trudności dań, które dzieci mogą wykonać same lub z niewielką naszą pomocą. A nic tak nie zachęca do jedzenia jak ulubiona postać z bajki. Jest tu 40 takich właśnie prostych i bardzo smacznych przepisów na różnorodne dania. Co jest jeszcze bardzo fajne i podoba się dzieciom wspomniana już grafika, która zachęca do jedzenia. Dzieci tak naprawdę uczą się przygotowywać posiłki w prosty sposób a zarazem bardzo pomysłowy. Chyba ja pierwszy raz spotkałam się z taką publikacją i jestem nią zachwycona zresztą jak moje dzieci. Jak zrobię zdjęcia potraw, które zrobiły podzielę się z Wami zdjęciami, a teraz gorąco tą publikację polecam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)