sobota, 2 listopada 2019

Małgorzata Pieczonka Twój Makeup SENSUS

    Idealny makeup wcale nie jest tak łatwy jak to by się mogło wydawać. Dlatego tak bardzo zaciekawiła mnie ta książka autorstwa Małgorzaty Pieczonki pt." Twój Makeup z gwiazdami" WYDAWNICTWA SENSUS.

Data wydania książki drukowanej:2019-10-02
Data wydania ebooka:2019-10-02
Format:220x285
  Książka kosztuje 59,00 i można ją kupić TU.
   Książka jest opracowana przez Magdalenę Pieczątkę, która prowadzi swój kanał na YouTubie. Pokazuje bardzo wiele cennych porad i wskazówek jak się malować. Możemy nauczyć się jak konturować twarz co daje nam efekt bardziej szczupłej twarzy oraz precyzyjnie robić kreskę elaynerem no i oczywiście nakładać cienie. 
   Poza tym poznamy gwiazdy, które maluje autorka książki:   
  • Maffashion
  • Maja Sablewska
  • Bogna Sworowska
  • Natalia Siwiec
  • Agnieszka Jastrzębska
  • Maja Bohosiewicz
  • Marcelina Zawadzka
  • Agnieszka Hyży
  • Izabela Janachowska
  Mnie również zaciekawiło to że pomaga zmieniać zwykłe kobiety za pomocą makijażu. Takie rzeczy dzieją się na planie programu Mai Sablewskiej. W książce zawarte są też informacje o historii makijażu i powiem Wam że wiele ciekawych rzeczy się dowiedziałam o których nie miałam bladego pojęcia. 
Wszystko to zamknięte w pięknie oprawionej i super zilustrowanej książce z dokładnymi opisami. Jak dla mnie książka jest rewelacyjna 

Jeśli macie do mnie pytania - związane z książką, ale nie tylko - pamiętajcie, że zawsze możecie do mnie napisać. Lubię być z Wami w stałym kontakcie.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)