niedziela, 13 października 2019

Orientalny trwały i delikatny zapach OTTOMANIA

Lubię unikalne zapachy i dlatego jestem ciekawa następnych perfum od OTTOMANIA.


Nuta głowy: róża, kwiaty Davan, bergamotka, pomarańcza, geranium
Nuta serca: orchidea, goździk, szafran, drzewo cedrowe, drewno sandałowe, jaśmin
Nuty bazy: piżmo, drzewo kaszmirowe, nuty owocowe, ambra, sandał

Perfumy w olejku kosztują 29,99 i można nabyć je TU.
   Jak zobaczyłam tylko opakowanie perfum skojarzyły mi się one z orientem Dalekiego Wschodu. Mały kwadratowy flakonik zamknięty jest w tekturowym orientalnym pudełeczku. Jest tu połączenie róży z geranium. Ale również można wyczuć jaśmin. Jest to zapach tak naprawdę lekki, ale zarazem trwały. Coś przepięknego co przenosi nas do świata magii. Ja jestem zachwycona i je polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)