sobota, 21 września 2019

Le Petit Marseillais, Lait Soin Apaisant Corps Cold Cream Cire d'Abeille & Huile de Pétale de Rose WIZAZ

    Niedawno pisałam Wam, że otrzymałam mleczko od @wizazpl #wizaz (Le Petit Marseillais, Lait Soin Apaisant Corps Cold Cream Cire d'Abeille & Huile de Pétale de Rose (Mleczko nawilżające do ciała `Ukojenie - Masło arganowe, wosk pszczeli i olejek z płatków róż`)

    SKŁAD: Aqua, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Rosa Damascena Flower Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Cera Alba, Hydrogenated Argania Spinosa Kernel Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Palm Glycerides, Caprylyl Glycol, Potassium Cetyl Phosphate, Carbomer, p-Anisic Acid, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Phenoxyethanol, Parfum
    Odkryj zmysłowy rytuał pielęgnacji Le Petit Marseillais. By zapewnić nawet suchej i wrażliwej skórze nawilżenie, ukojenie i komfort aż do 48H, Le Petit Marseillais® stworzyło idealną kompozycję 3 pielęgnujących składników: masła argonowego, wosku pszczelego i olejku z płatków róż zamkniętych w mleczku nawilżającym Cold Cream ukojenie.
   Balsam zamknięty jest w pudroworóżowym opakowaniu z pompką. Jest bardzo łatwy w aplikacji i szybko się wchłania. Ten przyjemny zapach działa na moje zmysły. Konsystencja jest świetna ani za rzadka ani za gęsta. Po zastosowaniu balsamu moja skóra jest świetnie nawilżona a przyznam że mam bardzo suchą skórę, a jednak balsam daje radę. Jest to bardzo dobry balsam i mega wydajny. Polecam i nie rozczarujecie się.
#klubrecenzentki #mojeKWC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)