poniedziałek, 9 września 2019

Gumball świetny komiks dla dzieci EDIPRESSE

       Moje dzieci oglądają często pewną bajkę na Nickelodon, a teraz można ją również nabyć w formie papierowej czyli komiks pt. "Gumball komiks" nakładem EDIPRESSE.

Autor: praca zbiorowa
Kategorie: Książki / komiksy / komiksy dla dzieci
Typ okładki: okładka miękka
Wydawca: Edipresse Polska
Numer wydania: 8/2019
Data wydania: 2019-08-09

Książka kosztuje 12,99.
     Moje dzieci lubią tą bajkę chociaż dla mnie nie jest zbyt mądra. Przedstawione są tu perypetie rodziny Wattersonów w postaci komiksu. Jest on bardzo kolorowy i zarazem śmieszny ponieważ każdy kto zna perypetie tych bohaterów stwierdzi, że nie są mądrzy ale zabawni. Jest tu wredna nauczycielka, niezdarny ojciec, siostra która jest najmądrzejsza, mama wojownik i inni znajomi, ale przede wszystkim Gumball i jego przyjaciel który kiedyś był rybką. Tak więc dla dzieci które uwielbiają tą bajkę będzie istnym rarytasem ta książka. 
   Tym razem znajdziemy dwie historie Gumballa w postaci komiksu oraz malowanka i plakat. Książka na pewno spodoba się młodym czytelnikom oglądającym tą bajkę.


4 komentarze:

  1. My lubimy bardzo komiksy z serii Gumball :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w domu syn uwielbia choć mi niekoniecznie przypadł do gustu. Tęsknie za starszymi bajkami ze swojej młodości

      Usuń
  2. Zabawna bajka na pewno trafi w gust naszym milusińskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bajka specyficzna ale jednocześnie śmieszna, a dzieci moje ją lubia

      Usuń

Dziękuje za komentarz ;)