czwartek, 29 sierpnia 2019

Ktoś mnie okłamuje Av Geiger WYDAWNICTWO JAGUAR

   Co robić w tak ciepłe wieczory? Ja uwielbiam czytać książki, a dziś właśnie o książce "Ktoś mnie okłamuje" WYDAWNICTWA JAGUAR. 

 A.V. Geiger – jest bardzo popularną autorką powieści dla nastolatków, której twórczość obserwują na Wattpadzie setki tysięcy czytelników. Mieszka w New Jersey z mężem i bliźniętami..
Seria: 
Data wydania: 21 Sierpnia
Tłumaczenie: Marcin Machnik
Tytuł oryginału: Tell Me No Lies
ISBN: 978-83-7686-810-3
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 320
Wymiary: 135x200 mm
Książka kosztuje 34,90.
   Książka mimo tego, że liczy 320 stron to dosyć szybko się ją czyta. A ponadto uzależnia i wciąga i jeżeli zaczniecie to nie będziecie mogli przestać jej czytać. 
 Niestety to kontynuacja poprzedniej książki "Ktoś mnie obserwuje". Mimo tego, że nie znam tamtej książki i nieznania jej końca i tak ta mnie wciągnęła.
  "Ktoś mnie okłamuje" zaczyna się od znajomości na Twitterze. Tym razem Tessa przez neta poznaje gwiazdę pop, ale czy na pewno? Wszystko to się dzieje za sprawą tego że ma agorafobię i boi się tłumów. Jakie to ma konsekwencje? Mimo tego że się leczy i wydaje się być lepiej, ale wydarzenia które ją dopadły nie pomagają jej. 
 Jej chłopak Eric jej pomaga, ale również on ma problemy. Musi wrócić do grania a ktoś bardzo chce żeby Tessa zniknęła. I nagle zwrot akcji w książce kiedy znika Eric a policja odnajduje ciało. Co się stanie jak Tesa sobie poradzi i czy to Eric. Tego dowiecie się właśnie z tej niesamowitej książki.
   Historia niesamowita, a do tego obrazuje dzisiejsze media społecznościowe. Polecam książkę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)