poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Joga z krzesłem WYDAWNICTWO GALAKTYKA

   Czasami ćwiczę jogę w wersji podstawowej natomiast ta książka bardzo mnie zaciekawiła ponieważ teraz jest wariant z krzesłem. Ukazała się nakładem WYDAWNICTWA GALAKTYKA.

Liczba stron 176
Format 210x279
Oprawa miękka
Data wydania 19.10.2018
Książka kosztuje 44,90 i można nabyć ją TU
Eyal Shifroni jest nauczycielem jogi Iyengara od 1985 roku, studiował i praktykował jogę od 1978 roku. Pracuje w ośrodku Iyengara Yoga Center of Zichron-Ya’akov w Izraelu. Warsztaty z zakresu jogi Iyengara prowadzi m.in. w Ameryce Południowej, Azji i Europie, w tym w Polsce.
   Książka zamknięta jest w miękkiej oprawie z licznymi fotografiami i liczy łącznie 175 stron oraz 350 fotografii. Ta książka jest właśnie dla osób bardziej którzy techniki jogi znają. Trzeba być już bardziej wygimnastykowanym do zrobienia pewnych ćwiczeń przy krześle.  Autor podzielił ćwiczenia na różne rodzaje pozycji. Są tu pozycje siedzące, stojące oraz skręty i wykręty. Joga przy krześle jest jedną z bardziej oryginalnych książek ponieważ łączy w sobie techniki relaksujące, a jednocześnie nasze ciało łączy się z umysłem.
Wskazówki zawarte w tej książce pozwolą praktykującemu: 
- utrzymać stabilność pozycji i pozostać w rozluźnieniu, tak aby doświadczyć głębi wykonywanych asan, 
- przywrócić elastyczność mięśni i powięzi,
- poszerzyć zakres i wydłużyć czas trwania asan,
- rozwinąć świadomość i kontrolę ciała.
 Jednak ja jestem zdania że i nowicjusz może spróbować swoich sił dzięki tej książce i dlatego ja ją polecam i zostanie u mnie w biblioteczce na stałe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)