sobota, 27 kwietnia 2019

Mus o przepięknym zapachu kojący zmysły, a do tego nawilży i wygładzi skórę EFEKTIMA

     Jak ukoić zmysły podczas wieczornego rytuału? Ja znalazłam przepięknie pachnący mus myjący do ciała EFEKTIMA.

  Mus kosztuje około 20zł. Można go kupić np. w Rossmanie. 
     Mus zamknięty jest w plastikowym pudełeczku. Po odkręceniu ukaże nam się różowa delikatna pianka o różowym kolorze i o przepięknym zapachu, który koi moje zmysły. Stosuje się je z przyjemnością. Ja nakładam na gąbkę i myje nią ciało. Zapach jest cudowny a skóra jeszcze pachnie malinkami. Po użyciu skóra staje się pachnąca, miękka i gładka. Niestety wydajność określam jako średnią, ale pokochałam ten kosmetyk i zachęcam Was do jego wypróbowania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)