niedziela, 16 grudnia 2018

Idealna baza pod lakier jak i sama jako lakier NC NAILS COMPANY

    Znalezienie dobrej bazy do paznokci wcale nie jest takie łatwe, ale ja właśnie taką znalazłam mianowicie repair base od NC NAILS COMPANY.


Repair base skin Milky Pink kosztuje 55zł za 11ml i możecie kupić ja TU.
  Zacznijmy może od buteleczki, która jest klasycznie elegancka. W środku znajdziemy kolorową bazę (jest dostępna w kilku wariantach kolorystycznych) o dobrze wyprofilowanym pędzelku i o odpowiedniej gęstości. Bez problemu naniesiemy ją na paznokcie. Jest również możliwość przedłużenia o 5mm. Ja takiej potrzeby nie miałam. Natomiast sama baza jest bardzo wydajna i kolor, który wybrałam jest śliczny. Dobrze się utwardza i paznokcie są bardzo twarde. Mamy również jeszcze jeden dodatkowy atut nie musimy na nią nakładać koloru, a jedynie sam top i mamy gotowy manicure. Długo się utrzymuje na paznokciu i zachowuje swój piękny kolor. Dla mnie strzał w 10 i pod względem wydajności, trwałości i uniwersalności. Dwie pojemności – 6ml i 11ml dzięki czemu możesz wziąć małą na spróbowanie. Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)