środa, 10 października 2018

Słodkości, ciasta i desery. WYDAWNICTWO JEDNOŚĆ

      Moje dzieci lubią słodkości, ale staram się je sama piec. Dlatego bardzo zaciekawiła mnie książka WYDAWNICTWA JEDNOŚĆ.

Autor/Autorzy:
Francesca Badi, Licia Cagnoni
Stron:
256
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Format:
195 x 240 mm
Rok wydania:
2018









Książka kosztuje 29,75 i można kupić ją TU.
   Książka od razu zachęca do zapoznania się. Piękna i kolorowa okładka działa na mnie bardzo zachęcająco. W środku znajdziemy bardzo dużo przepisów na różne pyszności. Są tu przepisy krok po kroku czyli bardzo łatwe, a dodatkowo pokazane na fotografiach. Jest to wielkie ułatwienie dla początkujących, którzy chcą bardzo szybko i łatwo zrobić ulubione słodkości. Dzięki tej książce nauczycie się robić kremy, słodkie sosy i musy, tarty, oraz klasyczne ciasta o niepowtarzalnych smakach. Wszystkie te przepisy na pyszności znajdziemy w jednej pięknie zilustrowanej i bardzo dobrze wydanej książce. Mój faworyt na pyszne słodycze pośród książek kucharskich. Polecam.



2 komentarze:

  1. Kiedy ma ochotę zdystansować się od szarej codzienności. Zapraszam wtedy przyjaciół i z przyjemnością oraz cierpliwością realizuję moje smaczne marzenia. Dziękuję za bardzo atrakcyjną propozycje i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcam do zapoznania się z książka same pyszności tam się znajdują i do tego bardzo łatwe do wykonania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;)