sobota, 27 października 2018

Piękne i trwałe hybrydy dzięki NC NAILS COMPANY

     Odpowiedni lakier oprócz bazy jak dla mnie jest podstawową sprawą. Dzis o moim niedawnym odkryciu, a mianowicie lakierach NC NAILS COMPANY.

  Lakiery marki NC Nails  Company to produkt profesjonalny, dzięki któremu Twoje klientki poczują  się  wyjątkowe. Zawsze jesteśmy  o krok przed innymi wprowadzając najmodniejsze  kolory sezonu. Czasem jesteśmy niepokorni i lubimy wyzwania dlatego w naszej kolekcji znajdziesz kolory niedostępne jeszcze nigdzie indziej.
Manicure hybrydowy stał się topowym zabiegiem w salonach kosmetycznych i jest tzw. kropką  na i dla podkreślenia  piękna kobiecej dłoni.  Lakiery marki NC Nails Company są w pełni bezpiecznie nie powodują alergii  a przy odpowiednim stosowaniu nie  niszczą naturalnej płytki.
Produkt usuwamy removerem lub  specjalnymi frezami do manicure hybrydowego.
Wybrałam dwa kolory: 
Buff, który kosztuje 29,90 i możecie kupić go TU.


  Multicolors Gillters, który kosztuje 29,90 i możecie kupić go TU.

   Lakiery dla mnie są rewelacyjne. Są zamknięte w eleganckiej, szklanej buteleczce z napisem dotyczącym koloru oraz próbnika jak kolor wygląda. Pędzelek jest odpowiednio wyprofilowany i to właśnie dzięki niemu precyzyjnie nałożymy lakier. Ma odpowiednią konsystencję, która rewelacyjnie się utwardza zarówno w lamie UV jak i LED. Paznokcie u mnie pozostały trwałe jak po pierwszym malowaniu i nawet teraz nie widać zmiany koloru czy jakichkolwiek odprysków. Lakier Buff ma zabarwienie beżowe i ładnie i bardzo delikatnie wygląda na paznokciach natomiast Multicolors Giltters mienie się jak gwiazdy na niebie w różnych odcieniach.
   Firma proponuje nam szeroki wachlarz kolorystyczny, który podoba się nawet bardzo wybrednym klientką. Możemy również kupić inne produkty do stylizacji paznokci oraz różne urządzenia.
    Dla mnie lakier trafił w 10 i jestem bardzo zadowolona.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)