czwartek, 25 października 2018

Napój aloesowy AloeVera BEFIT

    Co pić na naturalne orzeźwienie? Mam dla Was propozycję AloeVera od BEFIT

 Skład: Woda, miąższ i żel z Aloesu (≥30%), cukier, syrop fruktozowy; substancja słodząca:  sukraloza;  regulatory kwasowości: kwas cytrynowy, mleczan wapnia, cytrynian sodu; środek zagęszczający: guma gellan; aromat winogronowy.
  Napój zawiera cząsteczki naturalnego aloesu, rośliny powszechnie znanej z właściwości prozdrowotnych. Aloe vera barbadensis (Aloes) jest wyjątkowo bogatym źródłem białek, występujących w postaci aminokwasów.
    Napój zamknięty jest w plastikowej delikatnie zielonej butelce. Po nalaniu w szklankę jest przeźroczysty z kawałkami miąższu. Ma delikatny i jakże orzeźwiający zapach. Smak również jest bardzo orzeźwiający i delikatny. Idealny na upały, ale również w chłodne dni. Jest po prostu pyszny.
Sok aloesowy znany jest z dobroczynnego działania na organizm. Stosowany wewnętrznie, wspomaga funkcjonowanie układu pokarmowego. Ma wpływ na przyspieszenie przemiany materii, a zatem wspiera odchudzanie. Oprócz tego reguluje pH żołądka, dlatego może być wykorzystywany w leczeniu symptomów wrzodów, nieżytu żołądka i stanów zapalnych układu pokarmowego.

1 komentarz:

  1. Widziałam ostatnio, raz kupiłam aloesowy sok, ale mi nie posmakował.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;)