poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Prawo miłości TANIA KSIĄŻKA

         Książka pt." Domniemanie niewinności. Tom 3. Prawo miłości" TANIEJ KSIĄŻKI tak mnie wciągnęła, że praktycznie przeczytałam ją w dwa dni.

  • Tytuł: Domniemanie niewinności (#3). Oskarżyciel
  • Autor: Whitney G
  • Wydawnictwo Kobiece
  • Seria Domniemanie niewinności
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2018
  • Ilość stron: 288
  • Format: 135 x 205 mm
  • Oryginalny tytuł: Reasonable Doubt Volume Three
  • Tłumacz: Oślizło Ryszard
  • Nr wydania: 1
  • Wymiary: 13.6x20.4x2.5 cm
Książka kosztuje 23,94.
  Książka chyba ze względu na tytuł i okładkę tak bardzo mi się spodobała i się nie rozczarowałam. Czyta ją się bardzo szybko a chcąc poznać co było później nie byłam w stanie się od niej oderwać.
   Na początku poznajemy głównych bohaterów Andrewa i Aubery, którzy poznają się na portalu dla prawników. Niestety mimo tego że wie jaki jest Andrew zakochała się w nim. W życiu też tak bywa że ludzie myślą że dla kogoś i przez miłość potrafią się zmienić, ale nie jest to do końca prawda. Para zamieszkała ze sobą i niby wszystko było dobrze, ale jednak Andrew tak zawiódł zaufanie i tak mocno zranił Aubery, że chyba nie da się tego wybaczyć. Dodatkowo wyrzuca ją z domu i wplątuje się w wir przypadkowych randek ponieważ myśli że one zastąpią mu Aubery. W jakim on jest błędzie. 
   Dziewczyna nie może się z wieloma rzeczami pogodzić i dlatego rzuca wszystko i wyjeżdża na przesłuchania do Nowego Yorku do zespołu baletowego. W międzyczasie spotyka się z Brianem, ale niestety myśli cały czas o Andrew. Natomiast on myśli cały czas o niej. Będzie miał możliwość naprawienia tego ale czy wszystko się uda? Mimo tego, że myślałam przez długi czas że jest playboyem bez serca to jednak kiedy poznałam jego sekret i co się wydarzyło że się tak a nie inaczej zachowuje zmieniłam zdane na jego temat.
    Jak ułożą się losy bohaterów i czy można najgorsze rzeczy wybaczyć?
     Autorka trzyma nas cały czas w niepewności i sprawia, że książkę nie da się od razu nie przeczytać. Mnie wciągnęła ponieważ jest książką dla kobiet i warta uwagi. Zostanie już w mojej biblioteczce.



2 komentarze:

  1. To ciekawa książka, zresztą rzeczywiście to najlepszy tom serii :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w dalszych planach czytelniczych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;)