sobota, 25 sierpnia 2018

Notes młodej pisarki EGMONT

    Byłam bardzo ciekawa tej książki od EGMONT i myślałam że znajdę w niej dużo ciekawych rzeczy, ale czy rzeczywiście było warto po nią sięgnąć. 

Książka kosztuje 24,49 i można kupić ją TU.
    Ta książka wzbudziła we mnie mieszane uczucia. "Sekretnikiem" byłam zachwycona natomiast w tej książce spodziewałam się czegoś więcej. Książka skierowana przede wszystkim dla osób które chciałyby być pisarkami. Ewa Nowak podpowiada o czym pisać, o kim pisać, czego unikać i jakich błędów nie popełniać podczas pisania. Jest to jednak typowa tego typu książka, a po autorce spodziewałam się że będzie to książka jedyna w swoim rodzaju jednak tak się nie stało. Jest jednak tu dużo porad, które przydadzą się przyszłym pisarzom.
    Podsumowując książka przeciętna jednak z elementami wiedzy, które przydadzą się przyszłym pisarzom. Szata graficzna nie jest bardzo rewolucyjna, ale miła dla oka i myślę, że pisarce o to właśnie chodziło.


1 komentarz:

  1. Myśle, ze zawsze warto się doszkalać, wiec może ta pozycja w jakiś sposób mi pomoże. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;)