czwartek, 30 sierpnia 2018

Macierzyństwo to łatwizna SEPTEM

   Ile razy słyszymy, że wychowanie dziecka i siedzenie w domu to łatwość, "bułka z masłem". Ale czy naprawdę tak jest? Częściowo pewne aspekty przedstawia książka Claudine Wolk "Macierzyństwo to łatwizna...." SEPTEM.

Wstęp: Czy jest łatwiej? (9)
Rozdział 1: Sekrety macierzyństwa "od podszewki" (15)
Rozdział 2: Przygotowania a rzeczywistość (21)
Rozdział 3: Nieocenzurowane rady do wykorzystania przy porodzie i po porodzie (35)
Rozdział 4: Najlepsza pierś (45)
Rozdział 5: Nie zobaczysz tego w telewizji (55)
Rozdział 6: Ciało - nowy normalny wizerunek (67)
Rozdział 7: Przykazania dla mam (75)
Rozdział 8: Harmonogram karmienia (87)
Rozdział 9: Powrót do pracy (99)
Rozdział 10: Jak się w to wpakowałam? (111)
Rozdział 11: Kto to jest gospodyni domowa i jak się stałam jedną z nich? (129)
Rozdział 12: Najbardziej frustrująca praca pod słońcem (145)
Rozdział 13: Czego mi brakuje? (161)
Rozdział 14: Najlepsza matka (169)
Podziękowania (185)
Pomocne źródła (187)
Słowniczek (191)
O autorce (197)
Harmonogram karmienia dziecka dla świeżo upieczonych mam (199)
Dziesięć praktycznych rad dla świeżo upieczonej matki (203)
Harmonogram karmienia dziecka (207)
Książka kosztuje 29zł i można nabyć ją TU.
Zaznacz właściwą odpowiedź:
  • Najbardziej frustrująca praca pod słońcem
  • Najlepsza praca, o jakiej mogłabyś marzyć
  • Wieczne zmęczenie, stres i brak czasu
  • Okres wielkiego przewartościowania
  • Najlepsze lata Twojego życia

   Wiem to po sobie, że macierzyństwo nie jest łatwe, a każdy dzień niesie różne wyzwania. Ciągle słyszę w rodzinie jak należy wychowywać dziecko co mu dać do jedzenia i wiele innych "dobrych porad". Szczerze miałam tego już dosyć. Wszystkie dobre rady może są przydatne, ale macierzyństwo inaczej przechodzi u każdego i z dobrych rad nic mi nie wyszło, a musiałam nauczyć się wszystkiego sama i zapewniam Was, że praktyka działa cuda i pokazuje co na nasze dzieci działa. Mówienie np. że najlepiej karmić piersią nie zawsze wychodzi. Mimo tego, że ja karmiłam ale w pewnym momencie miałam takie rany i cierpiałam i mimo dobrych rad sama wypróbowałam sposób, który mi pomógł.. Szkoda, że nie miałam wtedy pod ręką "Macierzyństwo to łatwizna... i inne kłamstwa, które słyszą świeżo upieczone mamy" , autorstwa Claudine Wolk. W książce znajdziemy:
  • Nieocenzurowane rady do wykorzystania przy porodzie i po nim.
  • Sposoby na zorganizowanie czasu i zyskanie kilku minut dla siebie.
  • Wady i zalety karmienia piersią oraz podawania pokarmu w butelce.
  • Metody powrotu do dawnej formy i wizerunku sprzed porodu.
  • Przygotuj się do wychowania mądrego i radosnego dziecka.
   Nie jest to typowy poradnik, ale zbiór ciekawych rozwiązań, które nas powinny zainteresować. Niestety trzeba dużo poświęcić, ale również znaleźć sposób aby ten okres był wspaniały i jak najmniej uciążliwy dla nas.
  Książka ciekawa i godna uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)