czwartek, 23 sierpnia 2018

Lancome recenzja podkładu od WIZAZ

  Niedawno dotarł do mnie podkład TEINT IDOLE ULTRA WEAR OD LANCOME od WIZAZ.PL 
Pierwszy podkład, który daje wolność na co dzień, ikoniczna formuła na nowo zinterpretowana: Teint Idole Ultra Wear. Odkryj formułę: 24 godziny bez retuszu, wysoki poziom krycia, nie rozmazuje się, aksamitne matowe wykończenie, filtr ochronny SPF15.
Podkład Teint Idole Ultra Wear dostępny jest w 7 odcieniach dopasowanych do każdej karnacji.
x


SKŁADNIKI:
AQUA / WATER ● CYCLOHEXASILOXANE ● ALCOHOL DENAT. ● ISODODECANE ● BUTYLENE GLYCOL ● ACRYLATES/POLYTRIMETHYLSILOXYMETHACRYLATE COPOLYMER ● NYLON-12 ● ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE ● PEG-10 DIMETHICONE ● ISOHEXADECANE ● SILICA [NANO] / SILICA ● PERLITE ● ALUMINUM HYDROXIDE ● MAGNESIUM SULFATE ● DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE ● CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE ● BHT ● PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE ● [+/- MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES ● CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE ●
Podkład Teint Idole Ultra 24h zmienia się w Teint Idole Ultra Wear! 
MOJA OPINIA:
      Do makijażu użyłam dwóch kolorów podkładu. Konsystencja jest odpowiednia i bardzo dobrze się rozprowadza. Dopasowuje się do skóry i średnio kryje niedoskonałości. Nie zapycha porów co również jest ważne i daje odczucie świeżości oraz nawodnienia skóry. Mam zastrzeżenia jednak ponieważ na początku wygląda super, ale już po około  3 godzinach już tak nie jest ponieważ kolor wygląda jak delikatny pomarańcz a to mi nie odpowiada. Niestety trwałość również pozostawia dużo do życzenia. Jak dla mnie podkład prawie za 200zł jest przereklamowany ponieważ są tańsze i dużo lepsze.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)