poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Jak się zrelaksować i rozciągnąć? Pomoże nam pilates SEPTEM

  Przy moich dolegliwościach z kręgosłupem wskazane są ćwiczenia pilates. Dlatego ta książka tak bardzo mnie ucieszyła. Jest to propozycja od SEPTEM.

Mina Stephens ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w technice pilates. Gdy pracowała jako zawodowa tancerka w Nowym Jorku, trenowała ze sławnymi mistrzami pilatesu, Romaną Kryzanowską i Seanem P. Gallagherem. Rozwój kariery zawiódł ją do Paryża, a w końcu Mina osiadła w Londynie. Otrzymała dyplom w dziedzinie pilates z rąk Dominique Jansen w Pilates off the Square, studio mającym akredytację The Pilates Foundation.
  • Tytuł oryginału: Easy Pilates
  • Data wydania książki drukowanej: 2010-06-01
  • Format: 125x160
  • Książka kosztuje 24,90 i można kupić ją TU.
Wprowadzenie (4)
Rozciąganie całego ciała (8)
Oddychanie (10)
Odchylanie miednicy (12)
Unoszenie miednicy (14)
Opuszczanie kolana (16)
Wyciąganie rąk (18)
Dookoła świata (20)
Skręty bioder (22)
Przygotowanie brzucha (24)
Setka (26)
Rolowanie (28)
Wykonywanie ruchów okrężnych jedną nogą (30)
Toczenie się jak piłka (32)
Rozciąganie jednej nogi (34)
Krzyżowanie (36)
Rozciąganie kręgosłupa (38)
Piła (40)
Podnoszenie nóg (42)
Superman (44)
Kobra (46)
Gwiazda (48)
Koci grzbiet (50)
Rozciąganie mięśni pośladków (52)
Rozciąganie biodra (54)
Rozciąganie obu stron ciała w pozycji stojącej (56)
Sesja 20-minutowa (58)
Obudź się i ruszaj naprzód (58)
Sesja 20-minutowa (84)
Barki i szyja (84)
Dolna część pleców (106)
O autorce (128)
O konsultancie (128)
Podziękowania (128)
   Książka w miękkiej i kolorowej oprawie. Zawiera spis treści, który jest bardzo pomocny. Mam problemy z kręgosłupem i oprócz jogi wskazane są dla mnie ćwiczenia pilates. Tu znalazłam treningi relaksujące i rozciągające, które mi bardzo pomagają. Mój kręgosłup jest mi za to wdzięczny, a i ja się lepiej czuję. Dodatkowo nasze ciało będzie szczuplejsze a my go nie przeciążymy. To jest właśnie bardzo ważne przy chorobach z kręgosłupem. Do ćwiczeń potrzebny nam jedynie jest spokój, miejsce oraz mata do ćwiczeń lub koc. W książce znajdziemy kilka wersji ćwiczeń, które możemy odpowiednio dopasować do naszych zdolności. Dlatego polecam tą książkę tym bardziej, że można zabrać ją wszędzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)