sobota, 16 czerwca 2018

Tort bezowy z truskawkami i bezikami cytrynowymi MAKO

   Witajcie wczoraj pisałam Wam o przesyłce od MAKO, w której były krążki bezowe oraz małe bezki cytrynowe.

Krążki bezowe na spody do samodzielnego przygotowywania tortów bezowych bez pieczenia. Taki tort będzie lekki, słodki i łatwy w przygotowaniu. To idealny deser na każdą okazję. Wymaga tylko przyrządzenia kremu do przełożenia spodów. Pomysłów na kremowe smaki jest naprawdę wiele. My polecamy krem kawowy na bazie serka mascarpone.



Drugie to beziki cytrynowe do dekoracji.

Torcik bardzo szybko wykonałam. Mając 3 spody bezowa na każdej rozsmarowałam krem przygotowany wcześniej i położyłam pokrojone truskawki w plasterki. Na wierzch nałożyłam krem położyłam beziki cytrynowe i truskawki a boki posmarowałam kremem. no i gotowe. torcik czeka na jutrzejszy dzień ;) Smacznego !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)