poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Wyciszenie za pomocą książki "Joga dla żółtodziobów" REBIS

   Życie jest coraz bardziej stresujące i oprócz stresu mamy również problemy ze zdrowiem. Dziś o pewnej wyjątkowej książce pt."Joga dla żółtodziobów" REBIS.

Seria:
Dla Żółtodziobów
Przekład:
Anna Zdziemborska
Oprawa:
broszurowa klejona
Tytuł oryginalny:
CIG TO YOGA ILLUSTRATED
ISBN:
978-83-7301-993-5
Wydanie:
7 (2016)
Data premiery tego wydania:
2014-09-16
Liczba stron:
352
Format:
187x231


Książka w promocji kosztuje 36,72 i dostępna jest TU.
Eve Adamson pisze książki z dziedziny zen, medytacji, jogi, seksualności i masażu.
Joan Budilovsky to autorka popularnych książek, m.in. Medytacji dla żółtodziobów Jogi dla żółtodziobów. Jest wykwalifikowaną instruktorką jogi, a także masażu i medytacji.
     Osobiście ćwiczę jogę od niedawna, ale ta książka mi jeszcze wiele uzmysłowiła. Jestem niestety nerwusem i szukałam sposobu na rozładowanie napięcia. Książka pomogła znaleźć mi odpowiedzi na moje pytania. Joga pomaga w utrzymaniu gibkości ciała ale również w zachowaniu równowagi pomiędzy ciałem a duchem. Książka idealna dla początkujących dzięki prostym pozycją, ale są również pozycje bardziej zaawansowane. Dowiecie się jak:
  • krok po kroku uelastycznić ciało i stopniowo wykonywać wszystkie pozycje,
  • pozbyć się niektórych problemów zdrowotnych,
  • wykorzystywać ogromną moc oddechu,
  • ćwiczyć z partnerem i umacniać związek,
  • tworzyć własne optymalne układy.
Jeżeli dopiero zaczynacie przygodę z jogą ta książka jest idealna dla Was. Znajdziecie tu wszystko co powinniście wiedzieć. Jeżeli nie macie formy, żyjecie w ciągłym stresie i nie macie na nic czasu i siły joga jest idealnym rozwiązaniem dla Was.

2 komentarze:

  1. Doskonała pozycja muszę się z nią zapoznać. Długa praca przy komputerze oraz do tego czytanie po nocach sprawiło ze mój kręgosłup woła o pomstę do nieba. Dlatego zaczęłam chodzić na Jogę i od razu lepiej. Gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;)