piątek, 6 kwietnia 2018

Kobiety, które martwią się za bardzo REBIS

     Ja sobie nie raz zadaje pytanie czy nie można mniej się martwić, no ale niestety jestem wrażliwiec martwiący się o wszystko i dlatego książka REBIS tak bardzo mi się spodobała.

Holly Hazlett-Stevens zrobiła doktorat z psychologii na University of Nevada. Prowadzi badania nad lękiem i technikami relaksacyjnymi. Jest współautorką książki o progresywnym treningu relaksacyjnym.

Seria:
Poradniki psychologiczne
Przekład:
Agnieszka Jacewicz
Oprawa:
broszurowa klejona
Tytuł oryginalny:
WOMEN WHO WORRY TOO MUCH
Wydanie:
6 (2017)
Data premiery tego wydania:
2017-03-14
Liczba stron:
176
Format:
150x225

Książka kosztuje 26,32 i można ją nabyć TU.
     Życie większości kobiet jest tak zapisane, że się martwią nie tylko o rzeczy poważne, ale również błahe. Książka jak dla mnie trochę zagmatwana chociaż spis treści jest czytelny. Wiele rzeczy wiedziałam, ale o niektórych dzięki tej książce się dowiedziałam i zdałam sobie sprawę że nie warto się martwić na zapas. Kosztuje nas to nerwy i zdrowie, a zamartwianie nie jest dobre dla nas. Badania wykazują, że wiele czynników sprawia, iż  kobiety martwią się częściej iż mężczyźni. Jednak zmartwienia nie muszą komplikować ci życia. Dzięki przydatnym informacjom i praktycznym radom będziesz w stanie je pokonać. Są tu również techniki walki z obawami, które nas dopadają. Dowiesz się, jak zmieniać myśli i energię w pozytywne działanie, zamiast marnować je na zamartwianie się.
    Książka nie jest z najwyższej półki, ale uważam że można się z jej treścią zapoznać.


1 komentarz:

  1. Jeżeli dałoby się coś poradzić na zamartwianie chętnie bym poznała taką metodę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;)