środa, 28 lutego 2018

Mgiełka solankowa do zadań specjalnych od CREDO PR.

     Bardzo mnie zaciekawiła mgiełka solankowa Uzdrowisko Rabka od Agencji Public Relations CREDO PR.



SKŁAD
Aqua (modyfikowany roztwór leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowo - chlorkowo - sodowej - bromkowo - jodkowo - borowej z Uzdrowiska Rabka S.A., Glycerin, Kalanchoe Pinnata Extract, Lavandula angustifolia (Lavender) Flower Extract.
DZIAŁANIE
  • Tworzy na powierzchni naskórka ochronny film pełniący funkcję bariery blokując wnikanie alergenów, kolonizację bakteryjną i grzybiczą,
  • Chroni przed nadmiernym wysuszeniem - nawilża, natłuszcza, zmiękcza i wygładza skórę.
WSKAZANIA
Preparat polecany szczególnie:
do pielęgnacji skóry trądzikowej, łojotokowej,
  • przy łuszczycy, grzybicy,
  • przy zmianach alergicznych skóry,
  • do pielęgnacji skóry ze skłonnością do wysypek i zaczerwień,
  • w celu wzmocnienia naturalnej bariery ochronnej naskórka,
  • do pielęgnacji skóry podrażnionej nadmiernym opalaniem,
  • do codziennej pielęgnacji skóry.

    Bardzo się cieszę, że mogłam ją wypróbować ponieważ dostałam uczulenia i co za tym idzie miałam bardzo brzydką skórę dłoni. Swędzenie było uporczywe, ale od momentu zastosowania MINERALE SPRAY wygląd skóry się bardzo szybko poprawił a co za tym idzie samopoczucie. Mimo że uczulenie utrzymywało się u mnie 3 tygodnie to zdążyło mi pokomplikować sprawy. Gdybym wcześniej miała ten preparat na pewno szybciej poczułabym komfort. Skóra po zastosowaniu została maksymalnie nawilżona, i to przyniosło mi bardzo dużą ulgę. Spray jest łatwy w użyciu, ma bardzo czytelne informacje na opakowaniu i jest co najważniejsze skuteczny. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustych śladów. Jak najbardziej polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)