piątek, 22 września 2023

Dlaczego on mi to robi? Jak poradzić sobie w toksycznym związku. WYDAWNICTWO ZNAK

   Teraz wieczory są coraz dłuższe i powracam do czytania książek na odstresowanie bo dla mnie to taki mały rytuał. Dziś właśnie o jednej z nich, którą miałam okazję przeczytać, a mianowicie "Dlaczego on mi to robi? Jak poradzić sobie w toksycznym związku" WYDAWNICTWA ZNAK


Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: Pierwsze
Liczba stron: 352
Wydawnictwo: Znak Jednym Słowem
Format: 140x205mm
Cena katalogowa: 49,99 zł
Rok wydania: 2023
Książka kosztuje 33,49 i można kupić ją TU.
   Książkę dosyć łatwo się czyta i ciągłe ujęte historie dają dużo innym do przemyślenia. Oto kilka cytatów z niej:

Milczenie Janka trwało zwykle po kilka dni, ale czasami kilka tygodni. Nie wiedziałam, dlaczego tak mnie traktuje. Zaczynałam go błagać, żebyśmy porozmawiali.

Marcin regularnie sprawdzał moją torbę, telefon, wąchał, czy nie pachnę męskimi perfumami. Aby unikać kłótni, przestałam w ogóle wychodzić z domu, nawet do sklepu.

Z czasem wymyślił nową metodę umniejszania mi. Pokazywał mi jakąś kobietę i mówił, że z tą chętnie by się pobawił, bo ma niezły tyłek. Popadłam w obsesję.

Konrad zaczął mnie wyzywać, z czasem robił to coraz częściej. A to od tumana, matoła, a to od debilki, jebanej idiotki, a w końcu nawet głupiej cipy.


  Czy naprawdę umiemy poznać osobę toksyczną w związku? Czy może jest tak że jest to wyrachowany osobnik/osobniczka, która przyzwyczaja stopniowo do swojego zachowania a w pewnym momencie jest za późno żeby to w jednym momencie przeciąć? Ile to razy słyszymy, że to ostatni raz że będzie lepiej że ktoś się zmieni jednak w większości wypadków są to puste słowa. Oczywiście ile osób tyle związków i tyle samo różnorodnych zachowań. Jeżeli zaobserwowaliście takie zachowania to bez wątpienia są to relacje, które niszczą.
   Książka ma formę tak naprawdę poradnika, który tak naprawdę jest kompendium wiedzy i daje bardzo dużo cennych wskazówek. 
  Autorką jest Ewa Skrzypczak to doświadczona terapeutka i psycholożka, która odsłania kulisy toksycznych relacji na tiktokowym profilu @ewaskrzypczaktotwojczas. Na co dzień prowadzi terapie w swoim gabinecie.
Z tą książką:
– nauczysz się rozpoznawać wzorce toksycznych zachowań,
– dowiesz się, dlaczego tak łatwo jest ulec urokowi toksycznej osoby,
– poznasz narzędzia, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad swoim życiem.
Pamiętajcie zawsze jest wyjście i każdy z nas ma wybór dlatego warto jest sięgnąć po tą książkę.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)