piątek, 9 grudnia 2022

Recenzja książeczki "Wiem i ja Mój świat I jak inteligencja Zwierzęta" od MEDIA SERVICE ZAWADA

     Nieraz już pisałam, że nauka poprzez zabawę jest świetna. Dziś właśnie o jednej z książek, która uczy i bawi "Wiem i ja Mój świat I jak inteligencja Zwierzęta" od MEDIA SERVICE ZAWADA.

Liczba stron: 12
Format: 18 x18 cm
Okładka: twarda
Książeczka jest w promocji kosztuje 10,49 i można ją nabyć TU.
W jak wiedza - uczymy pisać i liczyć,
I jak inteligencja - pobudzamy do myślenia,
E jak emocje - pomagamy je zrozumieć,
M jak motoryka - dbamy o rozwój zdolności manualnych.
   Książeczka z kolorowymi rysunkami i twardymi lakierowanymi stronami. Książeczka super i dzieci będą zadowoleni. Tym razem książeczka pomoże poznać najmłodszym zwierzątka.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)