piątek, 18 marca 2022

3 bajeczki przed snem czyli Bing. Bajki mojego dzieciństwa. HARPER KIDS

    Kiedy ta książeczka trafiła do mnie od razu skojarzyły mi się z bajkami które uwielbiałam w dzieciństwie i zawsze na nie czekałam. Dziś dzięki WYDAWNICTWU HARPER KIDS możemy takie bajeczki czytać już naszym pociechom.
Wydanie: 2022
Seria/cykl: 3 BAJECZKI PRZED SNEM
Autor: zbiorowe opracowanie
Tłumacz: Beata Żmichowska
Typ oprawy: twarda
Data premiery: 11.03.2022
Książeczka kosztuje 20,99 i można kupić ją TU.
   Bing trzy bajeczki przed snem jest to idealna propozycja książkowa na wieczory. Możemy na dobranoc przeczytać dzieciom bajeczki które ich wyciszą, ale również zaciekawi ich świecąca w nocy okładka. Jest to wyjątkowe i na pewno dzieciom się spodoba.
   W książeczce znajdują się trzy wciągające opowiadania oczywiście o Bingu - Czym jest recykling i co można zrobić ze starych kaloszy? Jaką zabawkę kupi Bing za własne pieniądze? Jak się zakończyło czytanie bajek w wannie? . Wszystkie historyjki wciągają a my je przeczytaliśmy jednego wieczoru. Duże litery zapewniają że gdy starsze dziecko będzie chciało przeczytać książeczkę nie sprawi mu to kłopotu. Kolorowe obrazki zachwycają nie tylko dzieci. Zachęcamy do zapoznania się z książką bo jest wyjątkowa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)