poniedziałek, 7 lutego 2022

Piękne brwi bez makijażu permanentnego COLORIS

    Niestety nie posiadam z natury pięknych brwi, ale i nie zamierzam poddać się makijażowi permanentnemu. Wole mieć swoje naturalne, ale przecież możne je wspomóc różnymi preparatami. Z pomocą przychodzi serum do brwi COLORIS.
Ingredients: Aqua, Propanediol, Glycerin, Octapeptide-2, Biotinoyl Tripeptide-1, Glycine Soya Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Ethyl Tafluprostamide, Panax Ginseng Root Extract, Arginine, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Lactic Acid, Panthenol, Calcium Gluconate, Gluconolactone, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Alcohol, Citric Acid, Triethanolamine
Serum kosztuje 79,99 i można je kupić TU.
    Serum zamknięte jest w plastikowej buteleczce, która przypomina tusz do rzęs z tym że mamy końcówkę zakończoną mini szczoteczką.
Serum ma postać przeźroczystego płynu, który nanosi się łatwo i jest bardzo wydajne. Ja codziennie wieczorem je stosowałam i zauważyłam efekty już po około dwóch tygodniach. Moje brwi stały się bardziej zdyscyplinowane i gładsze jak po użyciu odżywki. Są też delikatniej gęste i bardziej mocne. Mam nadzieję że moje brwi staną się piękne a nie jak do tej pory musiałam je korygować ponieważ są rzadkie. Jeżeli też macie problemy z brwiami to powinniście to serum wypróbować. Ja go polecam bo cena również zachęca do jego używania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)