czwartek, 9 września 2021

Moje pachnące książeczki z kolorami HARPER KIDS ❤💜💙💚🧡

   Czy zapoznaliście się już z nowościami książkowymi HARPER KIDS? U mnie to szał że książeczki mogą pachnieć i byś ściśle związane z kolorami.

    Pierwsza książeczka to "Owoce. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami".
Wydanie: 2021
Seria/cykl: AKADEMIA MĄDREGO DZIECKA, MOJA PACHNĄCA KSIĄŻECZKA Z KOLORAMI
Autor: Mr Iwi
Ilustrator: Mr Iwi
Tłumacz: Katarzyna Grzyb
Typ oprawy: kartonowa
Data premiery: 01.09.2021
Książeczka kosztuje 27,74 i można kupić ją TU.


   Druga książeczka to "Pierwsze zapachy. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami".
Wydanie: 2021
Seria/cykl: AKADEMIA MĄDREGO DZIECKA, MOJA PACHNĄCA KSIĄŻECZKA Z KOLORAMI
Autor: Mr Iwi
Ilustrator: Mr Iwi
Tłumacz: Katarzyna Grzyb
Typ oprawy: kartonowa
Data premiery: 01.09.2021
Książeczka kosztuje 27,74 i można nabyć ją TU.




    Powyższe książeczki są świetne. Mają grube lakierowane strony, które tak szybko się nie zniszczą. Piękna grafika, która na pewno spodoba się dzieciom. Książeczki jednocześnie pokazują powiązanie kolorów z zapachem. Co kojarzy się dzieciom z kolorami np. czerwonym, zielonym, różowym czy brązowym. Właśnie książeczka łączy kolory z zapachem. Na jednej stronie mamy kolor i rzeczy z nim związane a na drugiej magiczne okienko, które otwierają dzieci i pocierają obrazek który tam się znajdują. Super pomysł na naukę i zabawę w jednym, a książeczki nie banalne. Polecamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)