piątek, 16 lipca 2021

Nowa współpraca CYNARSKI

   Niedawno dotarła do mnie przesyłka od CYNARSKI.


Cześć, nazywam się Łukasz Cynarski i jestem fryzjerem już od 20 lat!

I to najlepsze 20 lat mojego życia! Dlaczego? Bo uwielbiam moją pracę. Uwielbiam pracować z włosami i wciąż pogłębiać wiedzę na ich temat. A to, że przy okazji zdobywam nagrody fryzjerskie, sprawia mi niemałą frajdę! Dlatego nie potrafiłbym już z tego zrezygnować.

No i (co najważniejsze!) uwielbiam Ciebie, Was, kobiety! To Wy jesteście moją największą inspiracją i chcę, żeby każda kobieta mogła czuć się piękna. Chcę być dla Was najlepszy, abyście i Wy mogły być najlepsze dla siebie i innych.

Jak zostałem fryzjerem? To całkiem zabawna historia. Było to tak… Moja koleżanka-fryzjerka, podczas jednej z moich wizyt, dała mi po prostu nożyczki do ręki i powiedziała: „Słuchaj, Łukasz, Ty to byś był dobrym fryzjerem”. Więc wziąłem je i od razu zacząłem strzyc jak profesjonalista. ŻARTUJĘ! Nie zacząłem strzyc. Roześmiałem się, no bo co mogłem zrobić? Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że ten moment wpłynie na całe moje życie.

Kiedy później dostałem propozycję, żeby podszkolić się we fryzjerstwie i spróbować swoich sił, przypomniałem sobie słowa mojej koleżanki i rzeczywiście - spróbowałem. A teraz chwalę się 20-letnim stażem!

Dziś niczego nie żałuję. Wszedłem w to na 100%. Całym moim serduchem. I nie zwalniam! Dalej się rozwijam, wprowadzam nowe produkty, rozszerzam działanie. Wszystko po to, żebyś na nowo pokochała swoje włosy, a co za tym idzie - siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)