piątek, 5 marca 2021

3 bajeczki przed snem czyli Muminki i Smerfy. Bajki mojego dzieciństwa. HARPER KIDS

   Kiedy te książki trafiły do mnie od razu skojarzyły mi się z bajkami które uwielbiałam w  dzieciństwie i zawsze na nie czekałam. Dziś dzięki WYDAWNICTWU HARPER KIDS możemy takie bajeczki czytać już naszym pociechom.

Pierwsza książeczka to "Smerfy".
Wydanie: 2021
Seria/cykl: 3 BAJECZKI PRZED SNEM
Autor: zbiorowe opracowanie
Ilustrator: Peyo
Typ oprawy: twarda
Data premiery: 24.02.2021
Książeczka jest w promocji kosztuje 22,49 i można ją kupić TU.
  Smerfy trzy bajeczki przed snem jest to idealna propozycja książkowa na wieczory. Możemy na dobranoc przeczytać dzieciom bajeczki które ich wyciszą, ale również zaciekawi ich świecąca w nocy okładka. Jest to wyjątkowe i na pewno dzieciom się spodoba. 
   W książeczce znajdują się trzy wciągające opowiadania oczywiście o Smerfach - Wierzbowe Elfy, Smerf Trojański oraz Czarujkula. Wszystkie historyjki wciągają a my je przeczytaliśmy jednego wieczoru. Duże litery zapewniają że gdy starsze dziecko będzie chciało przeczytać książeczkę nie sprawi mu to kłopotu. Kolorowe obrazki zachwycają nie tylko dzieci. Zachęcamy do zapoznania się z książką bo jest wyjątkowa.


💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧
  Druga książeczka to "Muminki".
Wydanie: 2021
Seria/cykl: MUMINKI, 3 BAJECZKI PRZED SNEM
Autor: zbiorowe opracowanie
Typ oprawy: twarda
Data premiery: 24.02.2021
Książeczka jest w promocji kosztuje 22,49 i można ją kupić TU.
  Ta książeczka jak i poprzednia ma świecącą w ciemności okładkę, a w środku piękne ilustracje oraz duże litery, które nawet dziecku pomogą w czytaniu.
  Tym razem spotkamy detektywów, którzy będą rozwiązywać zagadki. Oczywiście detektywami jest Muminek oraz Ryjek. Czy rozwiążą zagadki kto ukradł dżem, a może gdzie zniknęły perły panny Filifionki, albo jak doszło do podmiany walizki cioci? 
  O tych przygodach dzieci najchętniej dowiedzą się przed snem, a dzięki zaokrąglonym rogom nie grozi im niebezpieczeństwo. Świetna książeczka, która przypomina mi dzieciństwo. Polecamy.



2 komentarze:

  1. Muminki i Smerfy to bajki mojego dzieciństwa. Uwielbiam i zagłębiam w nie wyobraźnię moich dzieci. Z pewnością powyższe książeczki pojawią się na Naszych półkach.
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Smerfy ale teraz też polubiłam Muminki, które kiedyś nie za bardzo mi się podobały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;)