poniedziałek, 1 lutego 2021

Piękna i delikatna opalenizna nawet w zimie NuSkin GOLD DERMA ☀☀⛱☀☀⛱⛱☀☀

   Niestety mam bardzo jasną karnację i nie mogę się opalać, natomiast używanie tradycyjnych samoopalaczy daje w większości brzydki efekt i wyglądam jak zmasakrowana pomarańcza. Dlatego byłam tak ciekawa żelu NuSkin Sunright Insta Glow koloryzujący żel samoopalający GOLDDERMA.

Główne składniki
          Karmel, CI 77891, CI 77491 – składniki nadające kolor, które zapewniają skórze piękny, słoneczny blask w 15 minut.
        Dihydroksyaceton (DHA) – środek o działaniu samoopalającym, który zapewnia wyraźny efekt brązujący w ciągu kilku godzin po nałożeniu Sunright Insta Glow.
Składniki:
       Aqua, Butylene Glycol, Isopropyl Palmitate, Undecane, Tridecane, Dihydroxyacetone, Pentylene Glycol, Alcohol, Lauryl PEG-10 Tris(Trimethylsiloxy)Silylethyl Dimethicone, Sodium Chloride, Dimethicone, Persea Gratissima Oil, Sodium PCA, Glycerin, Panthenol, Hydroxyproline, Proline, Sodium Hyaluronate, Polysorbate 20, Tin Oxide, Sodium Ferrocyanide, Mica, Tocopherol, Phenoxyethanol, [Caramel, CI 77891, CI 77491].
Żel kosztuje 161,26 i można nabyć go TU.
  Moja skóra jest bardzo blada, a niestety opalać się nie mogę. Dlatego szukam alternatywy aby moja skóra wyglądała promiennie i zdrowo. Dziś zaprezentuje moje niedawne odkrycie. 
    Żel jest zamknięty w pięknej brązowej tubce. Po naciśnięciu możemy dowolnie aplikować żel.  Jest on koloru brązowego i specyficznym zapachu, który mi bardzo przypadł do gustu. 
    Należy pamiętać aby przygotować wcześniej odpowiednio skórę i złuścić martwy naskórek. Potem równomiernie nakładamy na skórę. Super się wchłania pozostawiając nawilżoną i mięciutką w dotyku. Żel szybko się wchłania i wystarczy około 15 minut abyśmy swobodnie mogli założyć ubranie. 
    Skóra staje się delikatnie brązowa jakby muśnięta słońcem. Można posmarować dla mocniejszej opalenizny dwa trzy razy, ale uważam że przesadzenie wygląda po prostu sztucznie. 
       Dla mnie żel jest po prostu rewelacyjny i daje efekt naturalnej opalenizny. Jednak nie możemy go stosować codziennie.

   Żel posiada dla mnie wiele plusów:
* szybko się wchłania
* jest wydajny
* łatwo się go aplikuje
* naturalny efekt opalenizny
* nie brudzi
* długo utrzymujący się efekt
* nawilża skórę
* wydajność

  Jest wart swojej ceny ale nie każdego stać na niego :
* cena

  Jednak jak dla mnie strzał w 10 wśród żeli i kremów samoopalających i go polecam.


Tą markę ale również w sklepie są również inne marki, jak iS Clinical oraz Guam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)