niedziela, 6 grudnia 2020

Etykieta Biznesu czyli międzynarodowy język kurtuazji recenzja książki PRART MEDIA

    "Etykieta Biznesu czyli międzynarodowy język kurtuazji" to książka, która pomoże nam poznać tajniki jak zachowywać się podczas różnych sytuacji biznesowych.
    "W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej Etykieta biznesu jest instrukcją do równej gry".
O autorce:

Dr Irena Kamińska-Radomska – wykładowca i trener; założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w Waszyngtonie pod okiem uznanych ekspertów, m.in. u Jonathana Mollera – szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła kilkadziesiąt tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code’u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych. Autorka i współautorka kilkuset artykułów oraz pięciu książek.
Gość/ekspert TVN, TVN24, TVN24 BiS, TVP1, TVP2, TVP INFO, Polsat News, RMF FM, radiowej Trójki, Radia RDC, Programu I Polskiego Radia, Polskiego Radia 24, Polskiego Radia 1030 Chicago. Mentorka w cyklicznym programie TVN Projekt Lady. Prowadzi zajęcia z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu dyplomatycznego dla studentów z całego świata.
Ilość stron: 212
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Format: 145 x 220
Cena: 39,90
Data wydania: 27.08.2020 r.
  W dzisiejszych czasach jest wiadomo że biznes to nie tylko pieniądze, ale również cała otoczka związana z nim. To nie tylko pieniądze ale również zachowanie, ubiór i maniery, które jeżeli nie będą stosowane mogą przynieść ujemne skutki. Interesy to pieniądze a pieniądze napędza biznes. Jednak bez etykiety biznesowych nie odniesiemy sukcesu. W większości w biznesie obowiązuje prawo jak Cię widzą tak Cię piszą i jednocześnie to samo obowiązuje zachowanie. 
   Ta książka pomoże nam zrozumieć jak działa biznes i jak musimy się zachowywać aby odnieść sukces. Co możemy zyskać najważniejsze szacunek i poważanie wśród klientów biznesowych. A to powoduje zarabianie większych pieniędzy oraz zdobywanie wyższych pozycji. 
    Książka została podzielona na 4 rozdziały. W pierwszej części znajdziemy komunikację w biznesie, w drugiej części zasadach precendacji, trzecia część to wizerunek biznesowy, a czwarta to zasady spotkań biznesowych. 
   Tak więc każdy w książce znajdzie coś dla siebie, a dodatkowo napisane swobodnie, a język dotrze do każdego. Więc jeżeli chcecie być rekinami biznesu ta książka na pewno pomoże zdobyć sukces .    






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)