wtorek, 20 października 2020

Promocja w Rossman i moje odkrycie szampon nawilżający beologi SCHWARZKOPF

   Niedawno będąc w Rossmann z ciekawości wzięłam ten szampon z półki. Regularna cena to 39,99 ja kupiłam za 9,99. Raczej pomyślałam zobaczymy co to za szampon bo mam swój ulubiony.

SKŁAD: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Coco- Glucoside, Sodium Chloride, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, PEG- 120 Methyl Glucose Dioleate, Panthenol, Thermus Thermophillus Ferment, Laminaria Saccharina Extract, Hydrolyzed Keratin, Caprylyl/ Capryl Glycoside, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Citric Acid, Parfum, Sodium Benzoate, Polyquternium- 10, Glycol Distearate, Coconut Acid, Laureth-4, Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Linalool, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Alpha- Isomethyl Ionone, Geraniol, Lactic Acid, Propylene Glycol, CI 42090.
      Nawilżający szampon bez siarczanów* z ekstraktem z głębin mórz i brunatną algą łagodnie oczyszcza włosy. Polecany do włosów suchych. Pozostawia je nawilżone, miękkie i lśniące jak jedwab.
*bez surfaktantów z grupy siarczanów
   Szampon zamknięty w plastikowej poręcznej butelce z otwieraniem typu "click" dzięki czemu łatwo nabiera się odpowiednią ilość szamponu. Ma kolor mleczno turkusowy i delikatny ale jakże piękny zapach. Bardzo dobrze się pieni i jest wydajny. Najważniejsze że super nawilża włosy co widać po pierwszym użyciu. Włosy dodatkowo się nie plączą. Super szampon i w cenie promocyjnej warto kupić bo włosy nie dość że nawilżone to super się układają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)