wtorek, 27 października 2020

Disney Księżniczka. Najpiękniejsze opowieści HARPERKIDS

    Moja córka pewnie jak większość dziewczynek uwielbia księżniczki Disneya. Dlatego tak ucieszyła się z książki "Disney Księżniczka. Najpiękniejsze opowieści" HARPERKIDS.

Wydanie: 2020
Seria/cykl: NOWE NAJPIĘKNIEJSZE OPOWIEŚCI
Autor: zbiorowe opracowanie
Tłumacz: Dorota Radzimińska, Regina Mościcka
Typ oprawy: miękka
Data premiery: 14.10.2020
Książka kosztuje 17,49 i można ją kupić TU.
  Książeczka kiedy do nas dotarła od razu spodobała się mojej córce. Jest bardzo kolorowa i posiada krótkie opowieści o najbardziej znanych Disneyowskich księżniczkach: Ariel, Aurory, Pocahontas, Mulan, Śnieżki, Śpiąca Królewny, Belli, Tiany, Vaiany, Roszpunki, Meridy i Kopciuszka. Ja kiedy byłam w wieku mojej córki też miałam ulubione bohaterki, które spotykam również w tej książeczce. Jakie historie poznamy czytając tą książkę dowiecie się, kiedy po nią sięgnięcie się nie zawiedziecie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)