czwartek, 30 lipca 2020

Łatwa i prosta nauka tabliczka mnożenia w książce ZIELONA SOWA

  Tabliczka mnożenia to zmora niejednego dziecka i ja coś o tym wiem bo mój syn nie chce się jej uczyć. Natomiast książka ZIELONEJ SOWY jest swoistej pomocą dla dzieci. 

Format: 145x190
Oprawa: Miękka
Liczba stron: 160
Data premiery: 2020-07-15
Wiek czytelnika: 6-8 lat
Książka kosztuje 19,99 i można nabyć ją TU.

   Jeżeli macie dzieci to wiecie że nauka tabliczki mnożenia wcale nie jest taka prosta jak nam się wydaje. Dlatego miała wielką nadzieję, że ta książka okaże się strzałem w dziesiątkę i zmieni podejście mojego syna do nauki. I wiecie co nie pomyliłam się.
     Książka jest świetnie opracowana i zawarte są tu aż 144 arkusze, które na swoich stronach posiadają różnorodne zadania. Dla dzieci będzie to wyjątkowa podróż i łączenie nauki z zabawą. Strony są wyrywane dzięki czemu pojedyncze strony można np wieszać w pokoju dziecka i chwalić go jak dobrze wykonał zadania lub zabierać nawet do szkoły. 
   Blok zadań polecamy każdemu kto chce w łatwy sposób nauczyć się tabliczki mnożenia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)