niedziela, 26 stycznia 2020

Przetwory z domowego ogródka WYDAWNICTWO JEDNOŚĆ

    Dobrze przygotowana książka to nie tylko kompendium wiedzy, ale również ozdoba domowych biblioteczek. Taka właśnie jest również książka WYDAWNICTWA JEDNOŚĆ pt. "Przetwory z domowego ogródka".

Autor/Autorzy:
praca zbiorowa
Stron:
256
Oprawa:
twarda, kolorowe ilustracje
Format:
165x235 mm
Rok wydania:
2016
Wiek czytelnika
Edyta Tkaczyk-Borówka








Książka kosztuje 33,15 i można kupić ją TU.
  Jak tylko zobaczyłam książkę od razu wiedziałam że jest porządnie wydana. Ma piękną twardą oprawę. W środku znajdziemy wiele ciekawych przepisów i opisów warzyw, owoców i grzybów.
  Lubie robić przetwory ponieważ w większości wiem co w nich się znajduje i staram się aby było w nich jak najmniej chemii. Ta książka to około 200 przepisów na pyszne przetwory. 
   Ta propozycja jest dla mnie strzałem w dziesiątkę ponieważ znajdziemy tu: przetwory z grzybów, warzywa konserwowane w soli, przystawki w słoikach, kremy warzywne, sosy do makaronu, warzywa i zioła suszone czy musztardy. Publikację otwiera wstęp, z którego można dowiedzieć się, w co należy się wyposażyć na samym początku. Wprowadzenie podpowie, jak zbierać, przechowywać i przedłużyć trwałość warzyw oraz jak etykietować przetwory.
    Niesamowite jest to, że dowiemy się również jak przedłużyć trwałość przetworów, oraz przeróżne ciekawostki na temat warzyw i ziół. 
   Przetwory można zrobić łatwo i w prosty sposób co pokazuje ta książka. Uwielbiam ją i zostanie w mojej biblioteczce już na zawsze.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)