sobota, 18 stycznia 2020

Jojo Moyes "Światło w środku nocy" WYDAWNICTWO ZNAK

  Książka Jojo Moyes pt."Światło w środku nocy" WYDAWNICTWA ZNAK. To opowieść o odważnych i niepokornych kobietach.

Oprawa miękka miękkie
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 544
Wydawnictwo: Znak literanova
Format: 144x205mm
Cena katalogowa: 44,99 zł
Tłumaczenie: Anna Gralak
Rok wydania: 2020
Książka kosztuje 33,74 i można ją kupić TU.
   Książka opowiada o odwadze kobiet które potrafiły wypowiedzieć to magiczne słowo "nie". Czytając tytuł książki miałam nadzieję na coś niesamowitego i niepowtarzalnego, niestety szczerze trochę się zawiodłam. Książkę u mnie ciężko czytałam i nie wciągnęła mnie jak bym tego chciała. 
   Zaczynamy historię w Kentucky w latach trzydziestych gdzie działała konna biblioteka. Swoją drogą pierwszy raz dowiedziałam się że taka biblioteka istniała. Otóż w mało dostępne miejsca książki konno rozwoziła Alice nowa mieszkanka miasta. Była to kobieta, która nie miała szczęścia w życiu. Ma również niesympatycznego i apodyktycznego teścia, który to właśnie wyraża wielki sprzeciw dotyczący tego co robi jego synowa. Dlaczego to robi? Chyba ma dwa wielkie powody jeden to ten, że ludzie doinformowani mają własne zdanie a nie podążają za innymi natomiast drugi to, że pracuje tam Margery której bardzo nie lubi. Właśnie w tamtych czasach wielu mężczyzn podchodziło do pracy jako to że oni pracują, a kobiety są tylko od wychowywania i rodzenia dzieci ii oczywiście gotowania i sprzątania. I chyba dlatego że to wszystko zaczęło się zaburzać tak bardzo teść Alice z tym walczył. Obie panie się zaprzyjaźniają. 
  Książka jedna z wielu i jednak na dłużej nie zagości u mnie. Chyba dlatego, że ta historia nie trafiła do mnie. Jednocześnie dowiedziałam się że istniały biblioteki konne, a propozycja autorki jest neutralna. I może niektórym się spodoba.
„Światło w środku nocy” Jojo Moyes to powieść o losach odważnych, niepokornych kobiet, które pokochasz równie mocno jak Lou Clark, niezapomnianą bohaterkę „Zanim się pojawiłeś”.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)