niedziela, 1 grudnia 2019

Piękne brwi bez makijażu permanentnego COLORIS

    Niestety nie posiadam z natury pięknych brwi, ale i nie zamierzam poddać się makijażowi permanentnemu. Z pomocą przychodzi stymulujące serum do brwi COLORIS.

Składniki aktywne:
Bimatoprost – substancja wspomagająca wzrost brwi, działa zagęszczająco i pogrubiająco.
Bajkalina - zapobiega wypadaniu, stymuluje wzrost i poprawia kondycję brwi.
Nagietek lekarski – działa zmiękczająco, nawilżająco, poprawia kondycje brwi, wspomaga regenerację
Świetlik -. Działa ściągająco oraz kojąco na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Nawilża skórę i zmniejsza nadwrażliwość na światło. Łagodzi oznaki zmęczenia. Tonizuje oraz doskonale wygładza naskórek. Zapobiega wypadaniu.
Zielona herbata – wzmacnia brwi, pobudza do wzrostu, pomaga w odbudowie i utrzymaniuw doskonałej kondycji  brwi
Pantenol  - działa łagodząco, silnie nawilża
Alantoina – ma własności regeneracyjne, kojące i łagodzące. Wygładza i zmiękcza skórę.
Spektakularny efekt naturalnych, gęstych i zdrowych  brwi uzyskasz stosując się do poniższych wskazówek:
  1. Stosuj Serum regularnie, codziennie przez 4-8 tygodni.
  2. Nakładaj serum na starannie oczyszczone i odtłuszczone
  3. Nakładaj aplikatorem na brwi zgodnie z kierunkiem rośnięcia włosów, starannie, aby wszystkie miejsca, gdzie chcemy aby serum zadziałało były pokryte cienką warstwą serum. Nakładaj też na skórę, gdzie brwi są przerzedzone lub gdzie zanikły.
  4. Nie nakładaj po aplikacji serum żadnych kremów.
  5. Opakowanie 3,5 ml wystarcza na 2 miesiące kuracji.
  6. Aby utrzymać efekt długich i wzmocnionych brwi zaleca się używać preparatu już po zakończonej kuracji co drugi, trzeci dzień.
Wypełniacz Inveo kosztuje 59,99 i można nabyć go TU.
     Serum zamknięte jest w plastikowej buteleczce, która przypomina tusz do rzęs z tym że mamy końcówkę zakończoną mini szczoteczką w kształcie podobną do serduszka.
Serum ma postać przeźroczystego płynu, który nanosi się łatwo i jest bardzo wydajne. Ja codziennie wieczorem je stosowałam i zauważyłam efekty już po około dwóch tygodniach. Moje brwi stały się bardziej zdyscyplinowane i gładsze jak po użyciu odżywki. Są też delikatniej gęste i bardziej mocne. Mam nadzieję że moje brwi staną się piękne a nie jak do tej pory musiałam je korygować ponieważ są rzadki. Jeżeli też macie problemy z brwiami to powinniście to serum wypróbować. Ja go polecam bo cena również zachęca do jego używania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)